trevlig vecka

Jag har haft en underbar vecka. Speciellt i fredags, då mötte jag mamma i stan. Hon hade fått ett presentkort på Agent Provocateur på 3000kr av sin pöjk på alla hjärtans dag så vi begav oss dit. Jag kan säga att jag vill jobba där! Shit vad fint det var, allt var rosa och svart och inredningen var helt amazing! Tjejerna som jobbade där var så himla söta och goa och dom var klädda i nätstrumpbyxor, pumps och ljusrosa klänningar, åååhhh! Jag vill också springa runt i en liten kort rosa klänning och hjälpa folk hitta dyra underkläder. Efter det gick vi och köpte en skinnjacka till mig på Hollies, en svart blev det, efter mycket velande. Sedan gick vi till gallerian och åt pasta och sa hej till Timmy och tog en latte :)

I helgen har jag jobbat och bara tagit det lugnt, nu ska jag titta lite tv och sedan lägga mig för att sova, ska ju upp och jobba imorgon också.



Jo, ett tips till er från mig. De flesta av er har säkert redan prövat den, men det är ett sminkborttagningsmedel som är så grymt bra! Loreal demaq expert (den rosa) är grymt bra och tar verkligen bort alla spår av smink, du smetar bara på krämen och tar sedan bort den med bomull (enligt flaskan) men jag tar bort den med pads. Man känner sig fräsch efter och den doftar verkligen fräscht!

image545

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback