Söndag

Hej alla glada :D jag sitter på båten och har precis gjort mig en latte, underbart!

Fick sluta 16 idag så Mia jobbade ist för mig sista timmen, jag har blivit helt hostig så det känns inte alls bra och stå och hosta kunderna i ansiktet (fast jag vänder mig om förstås) haha.
Jag och Rosanna har redan börjat planera fredagen, det kommer att bli grymt, jag längatr redan!

Snart kommer mamma, Pelle och pojkarna hem med pizza, var sjukt länge sen jag åt det.. Puss på er!








.
Postat av: Emelie

sv. Jo det vare verkligen :)

Postat av: rosrosrosros

det kommer bli fett naaaaaaaaajs på fredag :D är as taggad! ska nog köpa nya kläder, ellerj ag måste!!!

2009-03-15 @ 19:10:58
Postat av: Nikolina

jo det är toppen här me :)

2009-03-15 @ 20:37:31
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Jenny

Krya på dig:)

2009-03-15 @ 20:50:38
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: båten?

hejsan. vart jobbar du? på en båt eller vadå?

ha det bra

2009-03-17 @ 00:08:00

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback